banner

Save

Save

A A A

با نزدیک شدن به فصل بهار، شهرداری مشکین دشت اقدام به تشکیل ستاد استقبال از بهار نمود.به گزارش پایگاع اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت این ستاد متشکل از شهردار ، معاونین شهردار، مدیرعامل سازمان حمل و نقل، معاونت خدمات شهری و زیرمجموعه های این معاونت و مدیر روابط عمومی شهرداری است .


جلسه این ستاد پس از انتخاب مهندس مولایی اصل از سوی شهردار مشکین دشت به عنوان مسئول ستاد با دستور کار تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فضاسازی شهری با هدف ایجاد نشاط شهروندی با حضور اعضای این ستاد برگزار شد .
شهردار مشکین دشت در این جلسه اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل بهار، شهرداری علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقدامات و پیش‌بینی‌های ویژه‌ای را برای تسهیل امور شهروندان انجام می‌دهد که این فعالیت‌ها در شهرداری در قالب ستاد استقبال از بهار از پیش آغاز شده و در حوزه‌های مختلف ،خدمات شهری، فضای سبز و حوزه‌های عمرانی و...برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرارگرفته است.
موسوی افزود: تشکیل ستاد استقبال از بهار بسیار مهم است چرا که طبق سنوات گذشته این ستاد باید در راستای خدمات‌ رسانی به شهروندان و ایجاد چهره‌ای زیبا و دل‌نشین در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد.
وی ضمن افزایش ساعت اداری تا پایان سال جهت رفاه حال شهروندان و جلوگیری از معوق ماندن کارها و مراجعه شهروندان و تسریع درانجام امور در راستای اجرای صحیح طرح تکریم ارباب رجوع، از همراهی پرسنل شهرداری با برنامه‌های نوروزی تقدیر کرد و گفت: در ایام نوروز و ایامی که همه مردم در حال دید و بازدیدهای نوروزی و یا مسافرت هستند ، کار پرسنل خدوم شهرداری تعطیل شدنی نیست، جا دارد همین‌جا از همه آنان و خانواده محترمشان دراین زمینه تقدیر نمایم.
گفتنی است در ادامه جلسه اعضای ستاد به ارائه نظرات و پیشنهاد‌ها خود برای برنامه‌های استقبال از بهار ۹۸ پرداختند .

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...