banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ، اعضا شورای اسلامی و مهندس موسوی شهردار مشکین دشت با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده شهروندان مومن و روزه دار مشکین دشت در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمودند.

متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
ملت فلسطین همانند هر قومیت و ملت دیگر در جهان اسلام که مورد ظلم و ستم دست نشانده های استکبار جهانی و آمریکا و انگلیسی جنایتکار است به خوبی می‌دانند که ملت ایران ندای حق و عدالت را می شنوند و همواره به یاری آنان خواهند شتافت و ملت ایران پرچمدار مبارزه و مقاومت علیه ظلم در جامعه اسلامی است .


 

ظلم و فساد و فتنه در هر قالب و شکلی چه در لباس صهیونیستی اش و چه در نوع مزدوران داعشی اش نابود و ریشه کن خواهد شد و روز قدس و حضور مردم این پیام را به روشنی به جهانیان اعلام می‌کند. بدینوسیله ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و با آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه مومنین روزه دار در اين ماه پرفيض الهي به پاس اين حماسه بزرگ و با شكوه در سراسر ایران اسلامی برخود لازم می دانیم از حضور حماسی شهروندان عزیز و فهیم مشکین دشت و اهالی شریف و محترم فرخ آباد و زیبادشت در راهپيمايی روز جهانی قدس تشكر و قدردانی نموده و امیدواریم با تداوم مقاومت و مبارزات قهرمانانه ملت مظلوم فلسطین و حمایت مستمر مسلمانان در آینده نزدیک، شاهد آزادی قدس شریف و نابودی وجود نامشروع صهیونیست غاصب باشیم ان شاالله.

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...