banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت با استقرار و شروع به کار کادر  اجرایی طرح رایگان بسیج ملی کنترل فشار خون بالا (کلیه افراد بالای ۳۰ سال) در شهرداری ، مهندس موسوی شهردار مشکین دشت بیان داشت : در راستای تدوین و تبیین سیاست‌های نظام سلامت در کشور

طرح ملی مبارزه با فشار خون در بین آحاد مردم یکی از طرح‌های خوبی است که توسط وزارت بهداشت به مرحله اجرا در آورده است که بدون شک اجرای این طرح در فرهنگ‌ سازی نقش سلامت در خانواده بسیار موثر است که همکاران ما نیز در مجموعه شهرداری استقبال خوبی از این طرح نموده اند.
وی افزود: یکی از اقدامات خوبی که می‌تواند به فرهنگ سلامت در کشور کمک کند ، همراهی شهروندان با چنین طرح‌های ملی است و لازمه موفقیت در چنین اقداماتی بالا بودن میزان مشارکت شهروندان است .
لذا بدینوسیله از شهروندان عزیز درخواست میگردد با مراجعه به مراکز بهداشت و درمان و پایگاههای سلامت و مراکزی که به همین منظور در نظر گرفته شده است مشارکت لازم را در این خصوص داشته باشند. ▫️لازم به ذکر است کادر اجرایی بهداشت و درمان  از ۲۱ الی ۲۵ خرداد از ساعت ۸ صبح الی ۱۴/۳۰ در ساختمان شهرداری جهت ثبت فشار خون پرسنل شهرداری و مراجعین محترم مستقر هستند.

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...