banner

Save

Save

A A A

امروز دشمنان نظام با تبلیغات خود اعتماد مردم به مسئولین را هدف آماج حملات قرار دادند. لذا مسئولین باید با تعهد در انجام وظیفه و وجدان کاری و ارائه خدمت خالصانه و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری سعی در جلب رضایت مردم داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مشکین دشت؛ مهندس سید جعفر موسوی شهردار مشکین دشت، دکتر محمد حسین محمد میرزا عضو شورای عالی استانها، بهزاد خسروزاده رئیس شورای اسلامی مشکین دشت، حسین احمدوند رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس، برزگران معاون اجرایی شهردار مشکین دشت و محمد فاطمی نیا مدیر روابط عمومی شهرداری مشکین دشت با فرمانده حوزه بسیج ۳۲۱ شهید باهنر به مناسبت هفته بسیج دیدار کرده و از زحمات مجموعه بسیج تقدیر بعمل آورد.

مهندس موسوی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب با تبریک فرا رسیدن این ایام به همه بسیجیان غیور، بصیر و دلاور گفت؛ آرزومندم در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر مقام معظم رهبری انقلاب، شاهد فراگیری بیش از پیش پیام الهی و تفکر بسیجی در کشور باشیم.

وی در ادامه بیان داشت‌؛ وقتی ما پایمان را از مرز فراتر میگذاریم  آثار و عزمت و امنیتی را که ما مشاهده میکنیم مدیون خون شهدا و ایثارگر و بسیجیان ارجمندی هستیم که شهدای ما هم افتخارشان همین بسیجی بودن بود که به این مقام ارزشمند رسیدند.

رئیس شورای اسلامی نیز با اشاره به مشکلات موجود در فضای مدیریت شهری، برنامه ریزی هدفمند و تعریف وظایف مشخص برای مجموعه شهرداری را خط مشی پیش روی شورای پنجم دانست.

خسروزاده در ادامه اظهار داشت؛ طی برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته به زودی با حضور در مساجد و در میان شهروندان با بازدید میدانی از مشکلات شهروندان اقدام به رفع معضلات موجود در حد توان و بضاعت خود خواهیم کرد.

فرمانده حوزه ۳۲۱ شهید باهنر مشکین دشت با تقدیر از عملکرد مجموعه مدیریت شهری و خدمات شهرداری به شهروندان اظهار داشت؛ امروز دشمنان نظام با تبلیغات خود اعتماد مردم به مسئولین را هدف آماج حملات قرار دادند. لذا مسئولین باید با تعهد در انجام وظیفه و وجدان کاری و ارائه خدمت خالصانه و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری سعی در جلب رضایت مردم داشته باشند.

پاسدار نوری با اشاره به وضعیت شهر مشکین دشت خواستار اقدام مقتضی شهرداری و اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر شد و در این راستا از حمایت مجموعه بسیج از مدیریت شهری خبر داد.

basij1

 

basij2

 

basij3

 

basij4

 

basij5

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...