banner

Save

Save

A A A

نماینده مردم کرج و فردیس در مجلس شورای اسلامی از مدیریت شهری فردیس خواست تا وحدت رویه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کولیوند در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان فردیس نقش وحدت قوا در مدیریت اقتصاد کشور را مهم خواند و اظهار کرد: نقشه استکبار سوارشدن بر موج ناآرامی‌های اجتماعی در کشور است.

 

وی به موفقیت‌های کشور در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: دشمنان برای ضربه زدن به کشور سعی در بزرگنمایی مشکلات دارند و به همین منظور این موج‌های روانی را در کشور به راه انداخته‌اند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ایران در وضعیت نیمه بحرانی قرارگرفته است، تأکید کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون سعی در بزرگنمایی مشکلات اقتصادی کشور داشته‌اند و حالا این اقدام را تا حد ممکن پیش‌گرفته‌اند و می‌خواهند ناملایمات و ناامیدی را در کشور ترویج دهند.

کولیوند بابیان اینکه طی ۴۰‌ سال گذشته فضای کشور از وضع فعلی بدتر بوده است، خاطرنشان کرد: عوامل داخلی و خارجی مؤثر بر این وضعیت بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و غرب آسیا از ۱۲ سال گذشته سعی در معرفی کردن اسرائیل به‌عنوان ژاندارم منطقه دارند، گفت: به همین منظور به دنبال اجرای طرح تقلیل مرز جغرافیایی کشور بودند و جنگ‌هایی در خاورمیانه به راه انداختند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دشمنان در سناریوهای متعدد و فشار بر جمهوری اسلامی، اقتصاد کشور را مورد هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال از بین بردم اعتماد مردم به‌نظام هستند چراکه از بین رفتن اعتماد مردم به‌نظام، ناهنجاری در کشور به وجود خواهد آورد.

کولیوند با تأکید بر لزوم تحقیقات و اقدامات علمی در حوزه اقتصاد کشور، افزود: با این اقدام دولت و مجلس می‌توانند، بر مشکلات فائق شوند.

وی از برگزاری ۱۵ جلسه غیرعلنی طی شش ماه گذشته در مجلس شورای اسلامی خبر داد و تأکید کرد: این جلسات به بحث و گفتگو در خصوص به ثبات رسیدن وضعیت اقتصادی کشور بوده است.

کولیوند در بخش دیگری با تأکید بر لزوم وحدت رویه میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس، افزود: مسئولان باید در راستای افزایش خدمات‌دهی مردم گام بردارند.

به گفته نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی انتزاع سازمان‌ها و اموال شهرداری فردیس از کرج از سوی استانداری البرز در حال پیگیری است.

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...