banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و  روابط عمومي شهرداری مشکین دشت،  اعضای شورای اسلامی و مهندس موسوی شهردار مشکین دشت با صدور پيامي ميلاد حضرت علي اکبر(ع) و روز جوان را تبريک گفتند.
متن کامل پيام به شرح ذيل مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

فرا رسيدن ميلاد خجسته و فرخنده  حضرت علي اکبر (ع)  که به نام روز جوان نامگذاري و مزين شده است را به همه جوانان پرشور و متعهد ،آگاه،اميدآفرين و پيشرو عرصه هاي کار و تلاش، نوآوري و شکوفايي تبريک و تهنيت عرض می نمائیم.

بدون ترديد امام راحل عظيم الشان با ايمان و اعتماد به همين نيروي جوانان برومند و انقلابي توانست انقلاب شکوهمند ايران اسلامي و ۸ سال دوران پرافتخار و نوراني دفاع مقدس را به ثمر رسانده و عزت و سربلندي را براي ملت به ارمغان بياورد و پس از ايشان تعابير مقام معظم رهبري (مدظله العالي) درخصوص ظرفيت ها و توانمندي هاي عظيم جوانان و تاکيدات مستمر معظم له در استفاده از اين نيروي عظيم و اثر بخش بر هيچ کس پوشيده نيست. امروزه بايد بيش از گذشته بسترها و زمينه هاي مشارکت جوانان و حضور آنها در عرصه هاي مختلف فرهنگي،علمي، سياسي،اقتصادي و اجتماعي آماده شود تا جوان بتواند با  عزم و اراده راسخ و پولادين خويش قله هاي رفيع علم و نوآوري را تسخير کند و اين مهم زماني عملي خواهد شد که مديران با باور و اعتقاد به اين  توانمندي و استعداد ،ميدان و فرصت  شکوفايي و به ثمر رسيدن پتانسيل ها و انرژي هاي نهفته جوانان را در عرصه هاي مختلف فراهم کنند. اميد است در سالي که از سوي مقام معظم رهبري  به نام سال رونق تولید نامگذاري شده جوانان اين کشور بويژه در شهر مشکین دشت بتوانند با تاسي از جوان دشت کربلا حضرت علي اکبر(ع) با وفاداري ،ايثار ،عقلانيت و عشق و تعهد به دين مبين اسلام و ايران سرافراز زمينه هاي رشد و بالندگي هرچه بيشتر کشور در عرصه هاي مختلف را بيش از گذشته فراهم کنند.

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...