banner

Save

Save

A A A

معاونت خدمات شهری شهرداری مشکین دشت از اجرای طرح استقبال از بهار در قالب طرح پاکسازی محله به محله به منظور آماده سازی سیما و منظر شهری برای سال جدید خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت _ مهندس عباس کشاورز ، معاون خدمات شهری شهرداری مشکین دشت، با اشاره به آغاز پاکسازی شهر در آستانه عید نوروز گفت: از چند روز گذشته طرحهای پاکسازی محله به محله از شهرکهای مهندس زراعی و بعثت شروع و تا پایان نظافت عمومی کل محلات ادامه خواهد داشت، وی بیان کرد: با توجه به تاکید مهندس صفرخانلو شهردار مشکین دشت در خصوص نظافت عمومی شهر و ساماندهی ورودی های شهر، کار نظافت عمومی، کاشت گل و گیاه و نورپردازی برخی نقاط شهر، رنگ آمیزی جداول ، هرس درختان ، کود دهی چمن های بلوار و پارکها و..... شروع شده است.
معاونت خدمات شهری شهرداری مشکین دشت گفت: در نوروز امسال به دنبال این هستیم کارهایی در جهت زیباسازی شهر صورت گیرد که ماندگار بوده و پس از نوروز هم باقی بماند، وی افزود: در همین راستا نورپردازی نقاط مختلف شهر از جمله تونل نوری دشت بهشت ، خیابان اصلی شهر ، شهرک بعثت و مهندس زارعی در حال انجام است ، وی در پایان گفت: در نظر است در سطح شهر نصب چند المان و سفره هفت سین پهن شود تا شهر جلوه زیباتری داشته و رنگ نوروز به خود بگیرد.

estebahar1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...