banner

Save

Save

A A A

چهارشنبه سوری را شاد و ایمن برگزار کنیم.

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت؛ دکتر سلگی شهردار مشکین دشت با تبریک حلول ماه مبارک رمضان فرارسیدن بهار طبیعت و شب چهارشنبه سوری، طی توصیه هایی از شهروندان فهیم به خصوص جوانان و نوجوانان عزیز مشکین دشت درخواست کرد تا این سنت دیرینه را طبق رسم و رسومات اصلی و دیرینه آن به انجام رسانند و از انجام اقداماتی که موجب بروز آتش سوزی و خطرات و حوادث ناگوار دیگر می شود، پرهیز نمایند.
شهردار مشکین دشت با اعلام خبر آمادگی کامل پرسنل آتش نشانی و امداد و نجات شهرداری در دو ایستگاه، جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری اظهار داشت: تیم های امداد و نجات و اطفاء حریق در برخی از نقاط شهر مستقر شده تا شبی آرام و بدور از دلهره را همراه با خاطره سازی های زیبای شهروندان در شب چهارشنبه سوری برای همشهریان گرانقدر مشکین دشت رقم زنند.
وی رعایت کامل نکات ایمنی و زنده نگه داشتن این سنت دیرینه و شادی آفرین را مستلزم رعایت نکات ایمنی، احتیاط کامل و دوری از هرگونه اقدامات خطرآفرین برشمرد و افزود: ان شاءالله شهروندان عزیز از هرگونه اقدام که باعث بروز حوادث دلخراش و ناگوار گردد، جلوگیری نمایند .
فولادی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت نیز ضمن توصیه هایی شماره‌های ۱۲۵ ـ ۳۶۲۱۴۴۴۴ ـ ۳۶۲۰۴۴۴۴ را جهت اطلاع و گزارش شهروندان در خصوص هرگونه حادثه در شب جاری اعلام داشت.

chaharshanbee1

 

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...