banner

Save

Save

A A A

"بسمه تعالی"حمد بیکران به درگاه خداوند متعال که در دوران با شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این بنده خود را در شمار خدمتگزاران خلق قرار داده تا با پیروی از معنویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، و پاسداری از خون شهیدان و حفظ ارزشها ادای وظیفه نمایم.

 

ضمن قبولی طاعات و عبادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام حاج مهدی باکری که روز شهادتش به نام روز شهردار مزین گشته است وظیفه خود می‌دانم با ادای احترام به تمامی سروران و عزیزانی که به مناسبت روز شهردار حضوری و یا با عناوین مختلف ابراز لطف و محبت نمودند تقدیر و تشکر ویژه نمایم.
پوزش می طلبم از عزیزانی که به علت ضیق وقت و ترافیک کاری و با توجه به کثرت مشغله کاری شهرداری و نزدیک شدن به روزهای آخر سال و لزوم برنامه ریزی و انجام تدابیر لازم برای مقدمات نوروز ۱۴۰۳ امکان دیدار حضوری و تشکر از لطف عزیزان فراهم نشده است.
در پایان امیدوارم در سایه همدلی اعضای محترم شورای اسلامی، تعامل بین ادارات، و مهمتر مشارکت شهروندان عزیز مشکین دشت در اداره امورات شهری و دعای خیر شما مردم، و تلاش مضاعف همکاران عزیز در مجموعه مدیریت شهری شاهد پیشرفت و آبادانی شهر مشکین دشت باشیم.
سالی خوب و سرشار از موفقیت و سلامتی را برای تمامی شهروندان عزیز مشکین دشت از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علی سلگی
شهردار مشکین دشت

lotfee1

 

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...